BLUSTRADA bvba | Wouter Van Berlamont | wouter@blustrada.be | +32 484 08 95 09 | BE 0628.469.235

Mystery Shopping en Coaching

De BMW verkoper kreeg een bezoek van onze medewerker met een mystery shopping opdracht. Tijdens het verkoopgesprek ging onze medewerker op zoek naar een wagen met een aantal behoeftes. De medewerker was open en had zeker niet de bedoeling om een moeilijke klant te zijn. De BMW verkoper kreeg de tijd om vragen te stellen en te pijlen naar de behoefte van BluStrada medewerker. Op het einde van het verkoopgesprek kwamen beide partijen tot een offerte. Tijdens dit gesprek mocht onze medewerker in geen beding zijn opdracht als Mystery Shopping bekend maken.

Binnen de 5 dagen moest de BMW verkoper de BluStrada medewerker contacteren. Na deze 5 dagen nam onze medewerker contact op met het BMW filiaal om een coaching gesprek in te plannen. Doelstelling van dit coaching gesprek en de feedback was om tot 3 punten te komen die de BMW verkoper kunnen helpen om in de toekomst nog succesvoller te zijn. Dit hebben we gedaan door de coaching 4G formule te gebruiken. Deze gesprekken verliepen in een positieve en opbouwende sfeer waarbij de BMW verkoper steeds aangaf van een aantal bruikbare tips te hebben gekregen tijdens het coaching gesprek

Geef een reactie

BACK