BLUSTRADA bvba | Wouter Van Berlamont | wouter@blustrada.be | +32 484 08 95 09 | BE 0628.469.235

Project omschrijving

Coaching op basis van de 4G coaching methodiek:

De Audi verkoper kreeg een bezoek van onze medewerker als koper als mystery shopper. Tijdens het verkoopgesprek ging onze medewerker op zoek naar een wagen met een aantal behoeftes. De medewerker was open en had zeker niet de bedoeling om een moeilijke klant te zijn. De Audi verkoper kreeg de tijd om vragen te stellen en te pijlen naar de behoefte van BluStrada medewerker. Op het einde van het verkoopgesprek kwamen beide partijen tot een offerte. Tijdens dit gesprek mocht onze medewerker in geen beding zijn opdracht als Mystery Shopping bekend maken.

Na het verkoopgesprek, maakte onze medewerker zich bekend als mystery shopper. Doelstelling van dit coaching gesprek en de feedback was om tot 3 punten te komen die de Audi verkoper kunnen helpen om in de toekomst nog succesvoller te zijn. Dit hebben we gedaan door de 4G coaching formule te gebruiken. Deze gesprekken verliepen in een positieve en opbouwende sfeer waarbij de BMW verkoper steeds aangaf van een aantal bruikbare tips te hebben gekregen tijdens het coaching gesprek.

BACK